OGLĄDAJ FILMY JAK KRÓL_OWA
Oto ona! Wprost z zamkowego tronu cesarskiego. Piękna, gustowna, z naszym kultowym neonem, wchodzi cała na czarno...Królewska, Pałacowa - Imienna Karta Kinomana!
Jeśli chcesz dołączyć do elitarnego grona widzów i widzek kina Pałacowego - którzy tak jak my - kochają oglądać więcej za mniej, zapraszamy po odbiór, pierwszej w naszej historii, karty lojalnościowej!
Z Imienną Kartą Kinomana filmy z naszego repertuaru obejrzysz tylko za 17 zł!
Przystąpienie do programu lojalnościowego wiąże się z akceptacją Regulaminu Karty Kinomana:
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Czy posiadanie Karty Kinomana jest płatne?
- absolutnie nie! Kartę możesz wyrobić zupełnie za darmo. Jedynym warunkiem posiadania Karty Kinomana jest zapisanie do naszego newslettera, w którym w każdy czwartek wysyłamy meilowo najświeższe informacje o naszym repertuarze i wydarzeniach specjalnych. W myśl naszej dewizy: nie znajdziesz tam reklam, popcornu ani spamu!
Co jeśli nie jestem zapisany do newslettera?
- bez obaw! Zapiszemy Twój adres e-mail automatycznie do naszej bazy.
Gdzie zarejestruję i odbiorę Kartę Kinomana?
- umożliwiamy rejestrację Karty Kinomana na dwa sposoby:
1) w punkcie informacyjnym CK Zamek (czerwona tuba w Holu Wielkim) od wtorku do piątku w godz. 16-19 lub
2) pisząc do nas e-maila na adres: kartakinomana@ckzamek.pl z podaniem danych: imię i nazwisko, numer telefonu oraz informację czy jest się zapisanym do newslettera kina Pałacowego. Kartę zarejestrujemy i przygotujemy specjalnie dla Ciebie. Będziesz mógł ją odebrać dowolnego dnia w kasie CK Zamek (czerwona tuba w Holu Wielkim CK Zamek, czynna codziennie w g. 10-21).
Ile zapłacę za bilet?
- za bilet na seans repertuarowy zapłacisz tylko 17 zł, skanując swoją kartę w kasie CK Zamek lub wpisując jej numer oraz kod PIN przy zakupie biletów online
Czy rabat działa też przy zakupie biletów online?
- oczywiście! Wystarczy przy zakupie podać numer karty oraz kod PIN (po zdrapaniu), które widnieją na odwrocie karty. ZOBACZ INSTRUKCJĘ NA OBRAZKU
Czy zniżka dotyczy wszystkich seansów?
- nie, zniżka dotyczy wyłącznie standardowych, codziennych seansów repertuarowych. Z promocji wyłączone są pokazy specjalne (do których będziemy podawać odpowiednio niższe ceny biletów dla posiadaczy Kart Kinomana), transmisje spektakli MET Opera oraz NT Live.
Czy istnieje możliwość wysłania karty na podany przeze mnie adres zamieszkania?
- niestety nie: Kartę Kinomana można odebrać jedynie w kasie CK Zamek, codziennie w godz. 10-21. Chyba, że Zamek jest akurat tego dnia zamknięty.
Od kiedy mogę korzystać z Karty?
- od razu po jej odbiorze!
Czy bilet z Kartą Kinomana mogę też zakupić w biletomacie CK Zamek?
- tak! W biletomacie stojącym obok kasy CK Zamek wybierz wariant "karta kinomana" i zeskanuj kod kreskowy znajdujący się na rewersie Imiennej Karty Kinomana.
Czy mogę pożyczyć swoją kartę osobie trzeciej lub kupić na nią więcej niż jeden bilet?
- karta jest imienna (przypisana do konkretnego imienia i nazwiska oraz adresu mailowego i numeru telefonu) i może być wykorzystywana tylko i wyłącznie przez danego właściciela/daną właścicielkę. Obsługa kina może odmówić przyznania zniżki, jeśli karta zostanie udzielona osobie trzeciej. Karta Kinomana upoważnia do zakupu jednego biletu na dany seans. Nie ma możliwości kupienia na jedną kartę większej ilości biletów.
Jak mogę wypisać się z newslettera Kina Pałacowego?
- będzie nam bardzo przykro, a co najważniejsze stracisz porcję naszych najnowszych filmowych doniesień! Jeśli chcesz się jednak wypisać z newslettera kina, w każdej wysłanej przez nas wiadomości e-mail (na jej samym końcu) jest opcja „Możesz wypisać się...". Po jej kliknięciu, automatycznie zrezygnujesz z bycia z nami w kontakcie i z udziału w naszym programie zniżkowym.
Co jeśli zrezygnuję z otrzymywania newslettera Kina Pałacowego? Czy karta zachowuje swoje uprawnienie?
- nie. Karta Kinomana najlepiej współgra z naszym newsletterem podsumowującym nasz program i z którego z wyprzedzeniem można dowiedzieć się, co będzie gościło na naszych ekranach! To najlepszy duet. Po wypisaniu się z newslettera, numer karty przestanie działać i zniżka nie będzie już wtedy naliczana przy zakupie biletu stacjonarnie, online oraz w biletomacie.
Co jeśli zgubię lub zniszczę Kartę Kinomana?
- zgodnie z naszym regulaminem Imiennej Kart Kinomana Kino Pałacowe i CK Zamek nie ponosi odpowiedzialności za kartę zgubioną lub uszkodzoną przez widza/widzkę. Nie mamy możliwości wydania duplikatu tej samej karty, o tym samym numerze seryjnym i numerze PIN. W przypadku zgubienia lub zniszczenia karty, musimy zapisać do bazy newletterowej nowy adres e-mail i założyć nową kartę. W razie jakichkolwiek pytań, napisz do nas śmiało: kino@ckzamek.pl
Jak wykorzystywanie są moje dane osobowe?
- dane osobowe są przetwarzane przez zespół Kina Pałacowego i działu marketingu CK Zamek. Nie udostępniamy ich żadnym obcym podmiotom. Wykorzystujemy je tylko i wyłącznie do bycia z Tobą w kontakcie i przesłania naszego czwartkowego newslettera. Za bezpieczeństwo Twoich danych osobowych odpowiada w CK Zamek Inspektor Ochrony Danych Osobowych. Jeśli masz dodatkowe pytania, możesz się z nim skontaktować pod adresem: iod@ckzamek.pl